Wikia

ImagesCAI6WCDA.jpg
Crush's Coaster
Walt Disney Studios Park
Land Toon Studio
Designer
Bouwer Maurer AG
Attractie type Custom SC 2000
Thema Finding Nemo
Openings datum 9 juni 2007
Sluitings datum
Voertuig type
Voertuig naam
Voertuigcapaciteit
Wagentjes per voertuig 4
Gasten per wagentje
Duur rit 1 minuut en 55 seconden
Lengte
Hoogte
Snelheid
Minimumlengte 1,07 m
FastPass
Single Rider Aanwezig
Gesponsord door
Verving
Vervangen door

Crush's Coaster is een draaiende actbaan gebasseerd op de film Finding Nemo. Het staat in het gebied Toon Studio van het Walt Disney Studios Park, dat in Disneyland Resort Paris ligt. Het is geopend op 9 juni 2007, en is een van de meest populaire attracties van het park.

BeschrijvingEdit

Ga mee met Crush en zijn vrienden in Toon Studio®, waar het verhaal van de Disney•Pixar-film Finding Nemo is aangespoeld. En als je de haven van Sydney gezien hebt, klim je in een schildpadschild en bereid je je voor op een rit langs gedenkwaardige momenten uit de film. Hou je goed vast want je schild duikt de zee in en begint aan zijn fantastische reis. Eerst ga je naar het Great Barrier Rif waar je begroet wordt door Nemo, Squirt en andere bekende gezichten. Maar je kunt niet lang van de rust genieten want je duikt nog dieper de allerdiepste diepte in waar een gezonken duikboot ligt, omgeven door enge lichtgevende vissen, kwallen en haaien. Gevaar ligt op de loer, maar gelukkig trekt de sterke Australische stroming je net op tijd mee terug naar de haven van Sydney waar je met veel gejuich wordt ontvangen.[1]

BronnenEdit

UniversumEdit

Finding Nemo

Around Wikia's network

Random Wiki