Wikia

DWAB logo.jpg
Dog With a Blog
Genre Sitcom
Format
Gemaakt door Michael B. Kaplan
Philip Stark
Geregisseerd door Neal Israel
Shelly Jensen
Creatief directeur
Hoofdrollen
Stemmen (Engels)
Stemmen (Nederlands)
Stemmen (Vlaams)
Aantal seizoenen
Aantal afleveringen
Productie
Uitvoerend producent(en)
Producent(en)
Speelduur
Productie-maatschappij
Uitzending
Start
Einde
Netwerk
Externe links

Dog With a Blog is een Amerikaans televisieserie op de zender Disney Channel. Er zijn 3 seizoenen van 21 afleveringen gemaakt. Het programma startte op 12 oktober 2012 en is gestopt op 25 september 2015.

InhoudEdit

De serie gaat over de familie James-Jennings. Als Avery Jennings'(G. Hannelius) moeder Ellen (Beth Littleford) gaat trouwen met Cloë (Francesca Capaldi) en Tyler James (Blake Michael) vader Bennett James (Regan Burns) Draait de wereld op de kop voor de kinderen. Als Bennett de kinderen een hond geeft om de familie bij elkaar te brengen, komen de kinderen er achter dat de hond kan praten. Maar alleen Avery, Tyler en Cloë weten dit. Stan heeft ook een blog waar hij opschrijft wat er allemaal gebeurt bij de kinderen. De kinderen leren van Stan omdat ze samen het geheim moeten verbergen.

Later in seizoen 1 aflevering 19 komt de moeder van Ellen oppassen. Als ze Stan hoort praten. Als ze erachter komt dat stan praat. Ziet ze hoeveel de kinderen van Stan houden en houd ze het verborgen voor de ouders.

In seizoen 2 komt Karl de buur jongen erachter dat Stan kan praten. Hij hoort de kinderen praten over het geheim van Stan en hij wilt weten welk geheim dat is. Als de kinderen er achter komen dat Karl dat gehoord heeft Hebben ze een plan. Karl doet mee aan een wiskunde wedstrijd en ze doen of Stan een rekenwonder is. Ze komen er gelijk ook achter dat Tyler een rekenwonder is en zo kunnen ze net doen of Stan een rekenwonder is. Later in seizoen 2 komen de kinderen dat hij een blog heeft waar hij alles opschrijft wat hij en de kinderen beleven.

In Seizoen 3 wordt Stan verliefd op een andere hond Princes (Daphne). Maar als Avery probeert vrienden te worden met Heater het baasje van Princes lukt dat niet. Heater kan Avery niet uitstaan. Maar Stan praat in zijn slaap over Princes. Later gaat Stan met Princes trouwen. In de latere afleveringen geeft Princes het leven aan 2 puppy's: Freddy en Gracy.

In de laatste aflevering van Dog With a Blog komen de ouders erachter dat Stan kan praten. Als ze later in de aflevering vrij proberen te komen om het publiekelijk openbaar te maken doen ze dat door naar een grote tv-studio te gaan en Stan en de puppy's te laten optreden.

Around Wikia's network

Random Wiki